Modalitătile în care utilizatorul final poate înainta o reclamaţie – Pentru diverse sesizări sau reclamaţii, clientul ne poate contacta prin telefon, email sau prin serviciu poştal, informaţii ce se găsesc şi la secţiunea Contact.
Date obligatorii conţinute de reclamaţie:
Nume şi prenume
Număr de telefon
Adresă de e-mail
Număr comandă
Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei este de 72 ore de la sesizarea defectului.
Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor: 30 de zile calendaristice.
Răspunsul la reclamaţie va fi transmis prin e-mail şi/sau serviciu poştal.
Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și INVID PRODUCTION SRL.
Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:
De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;
De a se adresa instanței judecătorești competente.
Formular de contact
INVID PRODUCTION SRL
CUI 32691290
București, România
Tel: +40741408824
contact@caziteridici.ro
Alegerea unei selecții are ca rezultat o reîmprospătare completă a paginii.