Politica de retur

În cazul în care vrei să renunți la un produs din comanda ta, acesta poate fi returnat în termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului. Iată care sunt condițiile: 

- produsul trebuie sa fie nefolosit și returnat cu ambalajul original, etichetele și alte accesorii cu care a fost livrat. (stickerele se pot păstra)

- înainte de a returna un produs te rugăm să ne contactezi pe adresa de email contact@caziteridici.ro sau prin pagina de contact. Trebuie să menționezi numele, prenumele și numărul comenzii. Dacă plata a fost făcută ramburs o să avem nevoie de un nume complet și un cont bancar din România pentru a face transferul. Dacă comanda a fost achitată cu cardul atunci returnarea contravalorii se va face pe cardul respectiv. În eventualitatea în care se dorește returul de la o altă adresă de cât cea la care a fost făcută livrarea aceasta să fie menționată în mail. După ce stabilim returul și confirmăm, livrarea se poate face. Orice pachet trimis fără confirmare nu va putea fi rambursat.

- dacă dorești să schimbi produsul returnat cu un alt produs disponibil în stoc, taxele de retur vor fi suportate de tine, iar taxele de livrare pentru noul colet vor fi suportate de noi. Dacă produsul pe care îl dorești la schimb este mai ieftin decât cel pe care l-ai returnat, atunci îți vom înapoia diferența de bani în contul bancar și îți vom trimite noul produs. Dacă produsul pe care îl dorești la schimb este mai scump decât cel pe care l-ai returnat, vom emite o factură ca tu să poți transfera diferența de bani în contul nostru bancar. Îți vom trimite coletul numai după ce plata a fost procesată.

- daca ți s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactează-ne în maxim 3 zile lucrătoare pentru a reclama această situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu unul nou sau să rambursăm banii în cel mai scurt timp. Dacă este cazul, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de către noi. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, te rugăm să refuzi recepţia lor.

- rambursarea banilor se va face în cel mai scurt timp posibil dar nu mai târziu de 14 zile lucrătoare după ce recepționăm produsul de la curier.